lördag 21 juni 2008

Glad midsommar!

Midsommarfirande igår ja, det var riktigt roligt! Jag gjorde midsommarkransar till killarna och bytte bort min ballerinakjol mot ett par alldeles för stora jeans. Vilken syn killen som hade på sig kjolen var ;) Fick tillbaka mitt kära tygstycke tillslut också, det kändes bra. Vad mer hände då? Öh.. En snubbe satt helt plötsligt och vinkade ner till oss andra från toppen av ett väldigt högt träd vilket var väldigt roligt men nervkittlande då det inte vore lyckat ifall han ramlat ner.. Mina pilotglajjer är på utflykt, ska hämta hem dom någon dag. Killen som lånade min kjol tog sig aldrig hem utan sov på en parkbänk har jag hört. MM, det var inblickar i min kväll!

Idag då? Ingenting. Min fina pojke åkte hem nyss efter att ha dreglat på mig och sedan hällt vatten på mig, fin avskedsgest måste jag säga. Ikväll ska jag försöka börja packa lite inför Peace & Love! :D Just nu.. väljer jag ifall jag ska äta mat eller tårta. So long!

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

Inga kommentarer: