måndag 30 juni 2008

fred och kärlek, kära vänner

Jag är hemma nu! Kom hem igår kväll men jag duschade och däckade i säng vid kl 19.. Har haft himla roligt och sett så sjukt mycket bra konserter :) Är sjuk nu men, har snytit upp en hel toarulle ifall det var någon som ville veta det. Lägger upp några av mina bilder också, vissa kräver förklaring medans andra får tala för sig själva! Hehe, finns även bilder som jag skulle vilja ha förklarade för mig själv..



















Det är The Wombats trumpinne som jag poserar med och konsertbilden är från Håkan Hellströms, den var helt magisk!

3 kommentarer:

di Fabrizio Vaccaro sa...

Belle foto..

dansejenta sa...

hvilken festival var dette??
såg ut som ni har haft kul!!!

http://www.nightlife.se/kristinsverden

Magda sa...

det var Peace&Love-festivalen i Borlänge!