tisdag 1 juli 2008

Framsteg!

Jag har fått hela två kommentarer de senaste två dagarna, akta dig Blondinbella! Nej men.. det är väldigt roligt tycker jag att faktiskt någon om än få har hittat hit! Känns så dumt att sitta och skriva bara för sig själv..



Just nu sitter jag och pysslar på med ett gitarraxelband som jag bestämt mig för att till verka själv. Är nästan helt färdig nu också, bara ett par smågrejer kvar :) Har varit inne i stan med Julia nyss också för att äta middag i en park. Myspys!
Förresten måste jag skaffa massa pengar, ge mig tips på hur? Ifall någon behöver en trubadur till bröllop eller födelsedagsfest eller till vadsomhelst så kontakta mig bara vettja! Nu ska jag väl pillra färdigt med längdnivåerna på axelbandet och kika lite på youtubefilmer, ha det fint världen!

Inga kommentarer: