torsdag 3 juli 2008

Fantastiskt

Idag har jag varit på stan och fikat med två vänner. En av dom är på besök från Australien och åker hem på fredag.. sorgligt. Vi satt iaf i lugn och ro på ett café då jag ringer min pojkvän för att höra vad han har för sig. Så blir jag plötsligt inbjuden att äta middag hos honom och hans äldre syskon skulle komma på besök osv.
Middagen var en timma senare och där satt jag mitt i stan och kollade ut på spöregnet i stort behov av att duscha! Fråga mig inte hur, men jag hann hem, duscha, sminka, klä på, fixa och ta mig till pojkvännen nästan i tid! 4 minuter sen var jag, helt OK.
Själva middagen var också en speciell och trevlig upplevelse. Helt klart underhållande.
Jag skippade övernattning för att kurera mig ordentligt..

Min röst är dålig pga förkylningen men jag kan ändå inte låta bli att sjunga.. Är dålig på att vara tyst helt enkelt! Imorgon måste jag ge mig själv sångförbud för jag börjar sommarjobba som gatumusikant på måndag och har några gig inbokade. Stämbanden måste komma i form igen! Mitt gitarraxelband är förresten färdigt nu, det blev ganska.. eget :) Har förresten ingenting bättre för mig så jag kan fota det och lite andra smågrejer som jag gjort.
Himmel, vad klockan hunnit bli mycket förresten? Jag har fan ingen tidsuppfattning längre, den blev helt skadad på festivalen!

Inga kommentarer: