onsdag 9 juli 2008

Jag undrar..

.. vad är det med LAN som gör att han inte hör av sig, knappt svarar på sms och verkar vara på en annan planet? Han frågade om han fick vara med mig efter LAN:et.. Men vaddå, kan han inte ringa ett samtal åtminstone, och visa att jag är viktig ifall jag nu är det? Jag är negativ jag vet, men jag är så rädd!
.. FRA-lagen, visst borde man kunna protestera på lite olika kul sätt mot den? T ex hemsidan avlyssnat.se är en ganska rolig idé, gå in och kolla vettja! Sen ska det ju visst vara vissa ord som ska "fastna" i deras filter när allt dragit igång. Man kunde ju jävlas med deras system genom att organisera en gemensam tidpunkt då alla skickar mejl till utlandet med en lång rad av de misstänksamma orden! Hehe :)
Och en annan grej om FRA som jag funderat på, kommer dessa utvalda ord översättas till alla världens språk ungefär? Tänkte, i ett utlandssamtal är ju chansen inte så stor att man samtalar på svenska.. eller hur? SUCK THAT! Nej men ärligt, är nyfiken på hur fan dom tänkt sig detta ;)
.. vars är sommarsolen?

over n' out

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

Inga kommentarer: