torsdag 11 september 2008

rosa trosor

Hehe, nu bloggar jag igen!
Glad höst allihopa, hoppas att det är fler än jag som glädjeskuttar mest hela tiden!
Jag är på G igen nu, har varit pretty much på botten ett tag. Inte OK. Men inte älta tid som svunnit eller spilla fler tårar nu!

Note to self: (inför kommande heartbreaks, jag lär ju inte slippa undan?) Det ÄR skönt att vara singel!
Som jag och Therese pratade om idag, så tråkigt att behöva välja en hel godispåse med bara en sort, mkt bättre med sån lösvikt då man kan plocka lite som man vill ^^

Annars då? Jag har så mycket drömmar! Jag vet att jag måste våga ha drömmar men alltså.. Siktar man för högt blir man besviken. Eller? Har jag fel? Jag vet inte, jag är ju så himla ung, haha! Nej men oj, vad jag vill mycket, tänk ifall inget går som det ska. Då är det kanske dåligt att jag inte tar skolan på allvar. Jag försöker ta den på allvar men det är lite som med Kissie, jag bara kollar läget lite varje dag, typ chillar där (i skolan, och på Kissies blogg xD). Men sen rycker jag på axlarna och lever vidare på mitt sätt. Vad är viktigt? Jag vet inte!

Inga kommentarer: