fredag 12 september 2008

Hemmakväll

Ikväll sitter jag hemma, skulle helst göra något annat men. Ja ja, försöker göra det bästa av det hela. Hittills har jag sysselsatt mig genom att pyssla med mina nya hemmastudioprylar, utrustningen krånglar lite. Man skulle kunna säga att det är lite småtjafs inom teamet.. Mina framgångar att lösa konflikterna har än så länge låtit hålla på sig, tyvärr. Hoppas det löser sig! Pausar från det nu iallafall, känns som waste of bra humör när saker inte går som jag vill. Och bra humör är något jag gillar att inte wastea bort! ;)
Tänker övergå till att sy tror jag! Eller öva på sång- och gitarrläxor. Får se. Tetris, bubbleshooter och worms är också starka kandidater. HMMMMM! Vilka problem man kan ha. :)
Just det, på tal om onödiga problem påminner det mig om en diskussion jag hade med Eve idag. Aja, orkar inte ta det nu, ändå ingen som läser än mindre bryr sig ^^,
Hela andemeningen med detta inlägg är iallafall att jag hoppas att någon har en mer givande fredagskväll än vad jag har!

Inga kommentarer: