söndag 28 september 2008

"Can music save your mortal soul?"

Godmorgon!

Jag hade riktigt trevligt igår, var hemma hos en kompis och såg film och pratade, kom hem vid halv 3 ungefär. Sen tände jag ljus och satt på mitt rum och lyssnade på musik. :)

Idag har jag egentligen massor att göra.. Måste plugga jättemycket, har prov på ungefär hela mänsklighetens historia på tisdag och har bara gjort 7 st av över 50 instuderingsfrågor. Hade också tänkt ordna min musik på datorn som nu är i en enda röra, försöka hinna på en loppis men det kan jag nog glömma känner jag, tänkte också träna ikväll, sy en kjol och fara till en kompis och chilla. Inte en chans att jag hinner allt om jag fortsätter som jag gör just nu dvs sitter i sängen med datorn i knäet och spelar tetris. SKÄRPNING!


På bilden har jag en kjol jag sydde för ett par månader sen :)

Inga kommentarer: