söndag 21 september 2008

but don't you cry!

Nu har jag kanske varit lite väl ute och cyklat på mörka vägar, för det jag skrivit är såklart inte allt jag känner och upplever. Jag är faktiskt väldigt positivt inställd till allt möjligt! T ex har den gångna veckan bjudit på två roliga fester, jag har återupptagit min träning och om inte alltför länge är det jazzvecka! I slutet av jazzveckan ska jag också åka till Stockholm och sen är det höstlov! There's light :)

Kika in den här söta klänningen också vet jag, som jag köpte second hand medans den fortfarande gick ner till anklarna och hängde helt rakt ner + var väldigt högt ringad i halsen. Som ni ser är den nu mest bara söt och fluffig, typ som jag :) Här bär jag den med två st underkjolar.


1 kommentar:

Anonym sa...

åhåå vad fin klänning!! jag dör lite. jag skickar iväg ett mail till dig angående klänningen på min blogg :) puss