lördag 13 september 2008

on and on and on and on

Håll med om att det är lite ostämning att min lillfingerspets fortfarande är utan känsel.. ;O Dååligt. Men, den är ändå inte bra till så mycket. Får börja förbereda mig mentalt inför amputation ;)
Idag blir det släktlunch för att en faster eller något sånt fyller år. Precis nu ska den faktiskt börja, min familj är inte riktigt haj på det där med att komma i tid. Efter det ska jag nog städa lite på mitt rum och ikväll blir det förhoppningsvis något roligare än igår kväll.
Bilder! Det är något min blogg saknar till tusen för tillfället. Detta pga av att jag har ny dator och inte alls särskilt mycket bilder på den. Har heller inte installerat drivrutinerna för min kamera så kan inte lägga in några nya.. Men det ska jag fixa. Borde ha gjort det igår när jag var så uttråkad! Jaja, det är lätt att vara efterklok. Men jag ska ge ett löfte: innan helgen är slut ska jag ha ordnat så att jag kan lägga in nya fräscha bilder. Har massor att visa! Bl a min nya rosa dator, en jättevid röd kjol, mina enorma mamelucktrosor, flera klänningar, lite smycken mm
Nu börjar det bli dags att sätta sig i bilen, hörs sen!

Inga kommentarer: