fredag 26 september 2008

Helg!

Nu har jag helg, veckorna går så fruktansvärt fort! Känns som att det var måndag alldeles nyss. Är det ett ålderstecken? Minns hur långa somrarna var när jag var yngre, det kändes som att sommarloven var en hel livstid. Nu bara susar dagarna förbi.
Jättejobbig dag idag, jag känner mig helnere. Ska satsa på att vända det nu genom att först åka och second hand-shoppa lite, sen kolla lite i affärerna i stan och försöka hyra ett par fina musikaler som jag kan se ikväll över massa kaffe, te och godis! Helgen blir rätt lugn tror jag, måste ta tag i massa plugg och öva inför några inbokade spelningar. Har också lovat en kompis att spela in Lars Winnerbäcks "Kom änglar", hon gillar tydligen min version jättemycket, blir så glaaad!
Åh, sitter i skolan och hör att någon styrt nån typ av spontankonsert i cafeterian! Måste gå och lyssna, MYSPYS! Tänk vad mycket nåt sånt gör för ens humör :) PUSS!

Inga kommentarer: