måndag 22 september 2008

Cruel Heathcliff, my one dream

Kate Nash, vilken kvinna va? Ingen kan ju komma och tala om för henne att vara mer originell..
http://www.youtube.com/watch?v=1YQlUKLcYcI
UNDERBART!

Idag då? Slappar..
Jag är fett besviken på mig själv, behöver rycka upp mig. Finna lite mening med livet, styra upp.
Har åtminstone dragit igång planeringen av min 18-årsfest lite smått. Kanske en aning tidigt men vafan, det ska bli riktigt bra! Funderar på lite olika teman, vad som blir bäst. Marie Antoinette, Casablanca och Alice i Underlandet är några av alternativen. Det vore så fint! <3 Även Phantom of the Opera, Moulin Rouge och Pelle Svanslös finns med.. Någon som vågar skicka en kommentar med en åsikt eller ett tips kanske? Jag känner mig rätt inne på någon film just nu, men klart att alla förslag är välkomna!

Inga kommentarer: