torsdag 18 september 2008

hihi

Jag är på lite fnissigt humör, det är mysigt! Jag chillmysar på mitt rum nu, har nyligen kommit hem ifrån stan där jag varit på först ett möte och sen på jazzklubben! Jazzen var riktigt nice, musikerna var otroligt duktiga! Gårkvällen var en av de värdaste på länge.. Allt började med en kombinerad konsert/disco, allt gick i discots tema. Vi var såklart klädda därefter, jag i en TAJT klänning som jag sydde ihop av ett silvrigt tyg som ändå bara skräpade i tyglådan. Hela gänget var så himla fina, och dansgolvet var röjigt nånting! Iallafall så kände jag och Eve att kvällen inte riktigt var över iochmed att discot var det, så vi for hem till henne och fortsatte röja. Senare fick vi en till som var med på våra lill-lördagsnoter. Vid halv 4 eller så kom vi tillslut i säng och somnade glada och nöjda. :) Så ska en dag se ut, oja!
Även helgen känns som att den har en hel del fint att bjuda på, särskilt imorgon :)
Nu blir det mer chillmys, kanske lite jazz och en kopp te också. Sen sova sängen! Puss!

Inga kommentarer: