onsdag 9 april 2008

some things change, and some never will

Först tog jag mig friheten att stanna hemma från skolan de två första lektionerna. Jag gjorde ingenting vettigare än att måla naglarna, spela tetris och hälla olivolja i min billiga body lotion(PROVA DET ifall du är en riktig torris och vill spara pengar istället för att köpa dyra grejor!).
Nu på kvällen var det två konserter. På den första hade jag ett soloframträdande där jag sjöng en låt av Eva Cassidy som heter Say Goodbye. På den senare konserten sjöng min klasskör med viss förstärkning av en pluskör 4 låtar. Allt gick finfint faktiskt, alla var jätteduktiga :)
En riktigt rolig sak var att efter den första konserten kom det fram två små flickor och bad om min autograf, snacka om att jag blev förvånad men smickrad!

Imorgon är jag ledig från skolan, så det blir en skön dag. Först ska jag iväg och träna lite, sedan blir det rep med ett av mina band. Efter det ska jag skynda mig hem och städa innan jag får mysigt sällskap, det blir skräckfilm på kvällen tror jag. Kul!

Inga kommentarer: