torsdag 6 november 2008

fräschh

Vad gör man när man kommer hem på kvällen och är ganska hungrig? Jo, man fikar! Ikväll var inget undantag. Synd bara att jag absolut inte var sugen på mackor, skorpor, fil, gröt eller något annat vanligt fika.. Allt jag kunde tänka mig att äta ur vårat kylskåp var LAX. Vem fan äter lax kl 11 på kvällen? I en liten skål? Aja, ain't got nothing to cry about. Nu är jag mätt och belåten.
Jazzklubben var svängig i kväll mina damer och herrar! Nu börjar det bli dags att svänga in i badrummet och borsta tänderna och sedan krypa till sängs. Dessvärre lär det inte ske än på ett tag.. Jag anar ett visst mönster av bristande sömn, dåliga matvanor och slarv med träningen. Hälsocoach, någon?
Morgondagens schema ser ut som sådant: Vakna, lyssna på musik medans jag klär på mig, slänga i mig någon form av frukost, sminka mig på bussen, 3 lektioner i skolan, träna, chill på obestämd plats i obestämda former under obestämd tid. Vi lär ju höras. Over n' out.

Inga kommentarer: