torsdag 6 november 2008

tv 4

Här sitter jag och myser! Fast har varit extremt uttråkad de senaste timmarna. Vad är grejen med att det bara är dåliga program, nyheterna och vädret på TV då man verkligen behöver någon hjärndöd såpa? Nu är iallafall krisen över, jag har kommit till ro. Sitter på Eves fluffiga vita matta med datorn i knäet, snus i käften och dricker kaffe. Mysfaktor. Har precis fått bort all disk och gjort riktigt fint i hennes lilla kök också :) Nu väntar jag bara på att hon ska komma hem från jobbet så vi kan dra på jazzklubben! Det blir finfint. Det jag borde ha gjort alla de timmarna jag inte gjort någonting på idag, dvs pluggat, har jag såklart inte gjort.. Men vad gör det om 100 år? Imorgon lär jag ångra mig.. Men vadfan. Jag orkar inte. Låt mig bara le och se dum ut, I'll be fine!

Inga kommentarer: