tisdag 18 mars 2008

celebrate the irony

När ska man ta tag i sitt liv egentligen?
Allt rullar ju på liksom, men hela tiden är det som att man lever för framtiden på något sätt! Eller kanske inte helt och hållet, men det känns verkligen så ibland. SUCK.

Anyway, idag började jag först 12.15 vilket var jätteskönt! Efter skolan sjöng jag någon mysig flerstämmig låt med ett par tjejer från klassen och sedan åkte jag för att repa med bandet. Det vart iochförsig inget repande utan snarare bandmöte, bakelser och lite pingis men så kan det ju också vara litegrann ibland..
En väldigt trevlig sak som hände idag var att jag fick veta att overlockmaskinen är i brukbart skick nu! UNDERBART, speciellt nu när påsklovet är på ingång! Ska be mor min hämta den imorgon :)
Eftersom jag inte skrivit något särskilt intressant idag så kommer här ett par fina bilder som jag har hittat hos facehunter som kompensation! Extra mycket gillar jag lackjackan (bild 1), den bulliga koftan och blomman i håret (bild 2). Den högra bilden går att se större genom att klicka på den.

Inga kommentarer: