onsdag 19 mars 2008

morrrrrr

NU ÄR JAG ARG! Jag fick kameran att fungera och alla skobilder ligger på min dator - so far so good. Den senaste timmen har jag hållt på med ett kollage som faktiskt såg riktigt bra ut för att vara gjort av mig. Och vad tror ni jag gör? Idiot som jag är så klickar jag nånstans så att hela kollaget förvandlas till en svart massa på vit bakgrund! Inte en enda liten klackesko gick att urskilja ur denna svarta röra. Och går det att ändra åtgärden? Nej såklart inte, det kom ju upp ett litet varningsfönster som jag tankspridd tryckte "OK" i. Ibland undrar jag hur det står till i knoppen egentligen. Well jag har ju något att pyssla med imorgon nu iallafall.


För att ha något mer än bara klagosång att komma med så visar jag en bild på min RAMONES-tubtopp som tidigare var ett löst sittande linne i killmodell.


Inga kommentarer: