tisdag 4 mars 2008

this blog just took a harsh turn!

Det slog mig hur fantastiskt opersonlig och trist blogg jag skriver, just av den anledningen att så var min tanke från början. Men min tanke var nog dum för det här är ju inte jag! Så från och med nu kommer det märkas att min kreativa och försök till att vara inpspirerande blogg faktiskt skrivs av mig! En liten presentation kunde nog vara på sin plats..

Jag heter Magda, är född 29/3 -91 i Umeå och där bor jag fortfarande. Just nu har vi massor av snö här uppe i Norrland och jag kan inte påstå att jag älskar vårat kalla klimat, jag är helt klart en sommarkväll-/höstmänniska.
Ett stort intresse jag har är ytligt nog kläder, skor och utseende över huvudtaget, jag äger otrooligt mycket smink. Dock så skulle jag aldrig kalla mig själv för "fashionista" eller liknande då jag har min egen stil som förövrigt är väldigtväldigt färgglad :) Jag tror att hela min personlighet är rätt färgglad, och jag får ofta höra att jag alltid visar mina känslor extremt tydligt.
Mitt absolut största intresse är ändå musik. Jag sjunger och spelar gitarr och jag drömmer om att kunna leva ett liv där jag lyckas försörja mig och min garderob med min musik. Jag läser första året på musikestetiska programmet också, och jag bara älskar det! Jämt har jag olika låtar i huvudet som vill bubbla ut genom munnen på mig, att sjunga är ju så fruktansvärt roligt :) För att citera en kär klasskamrat när jag och en sångkollega i vanlig ordning övade stämmor på vägen till matsalen: "Det sämsta med sångerskor är att man aldrig kan stänga av dom". Han är förresten gitarrist och van vid en knapp för "power ON/OFF"..
Vet inte så mycket mer att skriva just nu, ställ gärna frågor så ska jag svara. Hehe, har iochförsig inga läsare men det kändes rätt att skriva sådär ändå.. Bara utifall att liksom ;)

1 kommentar:

Anonym sa...

hej jag är en läsare frán Ungern, jag studerar svenska pá universitetet. jag är bara nybörjare.jag heter Katalin och är en 19 árig tjej. ..hmm.. jag förstár inte allting du skriver pá svenska men det gár :) min svenska är "lite" dáligt hehe jag läser dig varja dag när jag kan komma till internet, och jag tycker om dina kläder.( jag hoppas att jag har skrivit kommentaren rätt :-))