fredag 21 mars 2008

lovets dygnsrytm

Så fort man får lov så förändras ens rutiner drastiskt, så fungerar iallafall jag. Idag vaknade jag av att min pappa kom hem ifrån jobbet, i vanliga fall vaknar jag av mig själv senast 9. Jag åt frukost klockan halv 2, och just nu äter jag mitt andra mål mat bestående av knäckebröd, tortellini, kakor och ett genomäckligt sliskigt te.
Och vad har dagen haft att bjuda på? En dusch och fixning av hår, smink osv till att börja med. Sedan åkte jag in till stan för att möta upp en vän som jag sedan följde med hem till dennes hood, långt ifrån all civilisation (vi fick förresten åka gratis buss - YAY!) Där har jag blivit fram tills nu.
Därför har jag FORTFARANDE inte hunnit göra ett nytt försök att skapa kollaget som ligger och gnager på mitt samvete. Imorgon, då ska det ske!

Inga kommentarer: