tisdag 4 mars 2008

YES!

Vilken glad överraskning jag fick när jag slog på datorn nyss, JAG HAR EN LÄSARE! Underbart! Har inte lyckats hitta någon funktion där man kan se besöksstatistik så jag får helt enkelt leva lyckligt ovetande tills någon ger sig tillkänna via kommentarfältet. :)
Jag har ju sportlov just nu som nämnt tidigare, vilket innebär många timmar att sysselsätta sig alternativt inte sysselsätta sig. Jag har faktiskt varit någorlunda sysselsatt men har tyvärr inga bilder att visa ännu. Kan tala om att det rör sig om ett loosefit RAMONES-linne som numera är en tubtopp - faktiskt blev den riktigt bra - och en rosett som jag sydde i något satinaktigt mönstrat tyg som jag ännu inte bestämt vad jag ska göra av, ville bara testa.. Den hamnar nog i frisyren någon dag!

Imorgon åker jag till Sthlm så det blir nog rätt så lite bloggat i några dagar nu. Men där ska jag köpa massor av roliga och snygga grejer, så räkna med ett lååångt inlägg med bilder på ALLT när jag kommer hem igen :D
Tänker särskilt leta efter ett par vita skor, saker med spets på, sjalar (jag älskar verkligen sjalar) och fina tyger :)

1 kommentar:

Anonym sa...

hej, jag är Kata, din läsare frán Ungern igen! jag ville skriva till dig en kommentar förra veckan ocksá men det gick inte , the net didnt save my comment to u . but yesterday it saved it, as i forgot to sign my name and it became anonym. now i think i can only write to u when i am anonym . have u made it so? or is this a failure of my internet?<-- that can probably be, i usually have a bad connection. i think u probably have more ppl who 'read' u and soon they will write too :) i see u wrote something about the statistic men jag förstár miningen inte haha
anyway, hugs frán Ungern :)