lördag 22 mars 2008

hemma!




















Såhär snöigt och jävligt är det häruppe!






Skönt att vara tillbaka, det var inte alltför roligt därborta. En gitarrsträng gick av nästan direkt, boken var dålig och iPodens batterier tog slut. Det enda som fanns att göra var att spela nintendo 64 med brorsorna och köra omkring med skotern, vars bensin inte räckte så länge..
Jaja, ikväll blir det förhoppningsvis något mycket trevligare så jag ska inte gnälla :)
Eller jo! En sak vill jag gnälla över och det är att mitt bodybutter ifrån Make Up Store är slut, tusan!


Med mig från stugan fick jag förresten med mig lite saker ur min mormors garderob, jag bara älskar sånt! Två tunna jackor, en mönstrad kjol som ska kortas av, en trikåkjol som jag har tänkt fästa axelband på och använda som solklänning samt en urgullig mössa :) Mössan syns på bilden däruppe ^^,

Inga kommentarer: