fredag 21 mars 2008

det må jag säga

Det verkar faktiskt vara några som läser min blogg, enligt min nya statcounter. Roligt!
Påskhelgen är här och jag tycker mest att den är överskattad.. Allt detta pynt som ändå bara ska städas bort igen och som faktiskt är ganska fult. Förresten vad har kycklingar med Jesu död att göra? Nej, vissa traditioner kunde man faktiskt klara sig utan. Mina föräldrar har tvingat mig att följa med till stugan och vi åker vilken minut som helst nu. Imorgon är jag tillbaka i civilisationen igen, fram till dess kommer jag inte ha någon tillgång till varken internet eller andra TV-kanaler än SVT 1, SVT 2 och TV 4. Jippie! Gitarren, iPoden och en bok får följa med, förhoppningsvis kan jag hålla mig någorlunda sysselsatt.

Ifall ni inte sett Miu Mius vår/sommar-visning så borde ni faktiskt göra det.. Den är läcker!
Gå in på modette, klicka på rubriken mode/skönhet och sedan underrubriken catwalk, leta upp Miu Miu vår/sommar - 08 och njut! Jag vill ha dom korta pluffiga kjolarna!!

Inga kommentarer: