torsdag 30 oktober 2008

blame it on the moon

Oj, idag har det vänts upp och ner på saker! Jaja, jag kan leva med det.
Nu har jag suttit i flera timmar och knåpat på tre olika trubadurprogram. Inget av dom är färdigt men det är lugnt, har inget gig förrns om två veckor! Jag är inte helt säker på de nya tillskotten i repertoaren, eventuellt är dom för.. konstiga. Måste nog försöka få dom lite mer åt det kommersiella hållet för annars blir det för svårt att få nya jobb! ;P
Annars då? Jo, jag var med min lillebror idag. Det var längesen. Först åkte vi och åt lunch med mamma och pappa på deras jobb, där var det en konsert och det var anledningen till att jag ville dit.. Edith Backlund heter hon som spelade. Riktigt bra arrangemang tyckte jag även om många låtar var lika varandra. Efter lunchen promenerade jag och lillebror in till centrum och köpte ett TV-spel som han har sparat pengar till. Sen fikade vi innan vi hoppade på bussen hem.
Myspysig dag även om vissa saker kom upp i ljuset nu på kvällen som var en aning.. störande. Trevlig kväll!

Inga kommentarer: