måndag 6 oktober 2008

Spetsar, volanger, genomskinligt

Sött men syndigt svart, det känns som att det matchar hur jag ser på livet just nu, på något komplext vis. Kan ju försöka utveckla.. Alltså, jag gillar verkligen livet för det finns så mycket att uppleva och så mycket att älska, jag önskar att alla var lyckliga och dansade omkring mest hela tiden. Därav det söta, klarnade det? Men sen är det så att jag inte lever exakt sådär sockersött hela tiden, utan snarare rätt så trashigt/wild till och från. Jag gillar det också för jag är fortfarande lycklig, men på ett lite syndigare sätt! Haha, jag är verkligen en knäppis. Jaja, inte mycket att göra åt och just nu trivs jag iallafall rätt bra med att vara knäppis.



http://www.asos.com/Asos/Asos-Lace-Full-Skirt/Prod/pgeproduct.aspx?iid=334948&cid=2639&clr=Black&sh=0 fin kjol som passar bra nu..



men kan man inte köpa spetskjolen får man väl sy en egen liknande :)

Inga kommentarer: