onsdag 22 oktober 2008

Jag vill ha en korsett.. ska skaffa! Det är ett löfte.
Nu håller jag som bäst på att fundera ut vad jag ska ha på med mig för kläder till Stockholm, det är knepigt ser ni. För häruppe är det iskallt så det enda jag kan tänka på nu är lusekoftan, långkalsonger och raggsockar. Okej det var inte riktigt sant, men min poäng är att jag inte har någon aning om hur varmt det är där nere så det är svårt att packa rätt.. Tips? Haha, nej vågar inte räkna med att nån ska rädda mig genom kommentarsfältet. Jag får chansa som vanligt. Typ.. några strumpbyxor, två kjolar, två klänningar, några linnen/toppar och en tjocktröja så borde jag vara rätt safe. Lägger ner fingervantar och en mössa också. Och en sjal. Mm, nu känner jag mig lugn. Hehe, oj vad det är bra med blogg ibland. Jag kan diskutera saker och komma fram till lösningar helt med mig själv, otroligt tillfredsställande. Åter till packningen!

Inga kommentarer: