torsdag 16 oktober 2008

BRÖST

http://www.svd.se/nyheter/inrikes/artikel_1897853.svd

Läs! Fan vad glad jag blev, nu har jag en riktigt bra anledning att fortsätta dricka kaffe, till och med ännu mer! Jag har alltid velat ha mindre bröst, detta kanske är vägen att gå utan operation? Dessutom ska risken för bröstcancer minska, great fun huh? Det stör mig lite att i artikeln har de skrivit att det vore negativt att brösten blir mindre, liksom.. vaddå? Varför skulle man gråta över det? Lite som att anta att alla strävar efter att få håriga tår eller något.. Okej, inte riktigt men jag är fortfarande arg över dramat jag skrivit om tidigare, så därför får jag faktiskt vara lite tvärtemot. Tycker jag.

Också några sannerligen kloka ord, minns dock inte namnet på människan jag citerar..
"Assumptions is the mother to all fuckups"

Inga kommentarer: