torsdag 2 oktober 2008

åhh hejochhå!

Slutade kl11.30 idag, efter att ha haft kör- och ensemblelektion. Nu har vi jazz på ensemblen och det är så KUUUL! Jag var glad och upplivad när jag lämnade skolan. Gick spontant till Musikanten och köpte ett munspel. Det sved lite i kontot, men vad gör det? Jag har ett munspel! Och nu kan jag infria mitt löfte till mig själv att lära mig spela! Jippie!
När jag gått ut ur musikaffären skulle jag gå och köpa frimärken. Glad var jag ju som sagt så jag gick och log för mig själv och mot människor jag mötte. En gubbe som jag gick förbi fick ett extra stort leende av mig, och vet ni vad som hände då? Rakt ut i luften skrek/knarrade han "KRISTNA TRON!".. Om ni undrar hur det låter när man skriker/knarrar så kan ni ju alltid prova själva ^^,
Att köpa frimärken numera är förresten ett helt projekt! Dum som jag är trodde jag att det skulle vara piece of cake. Jag knallade in på ICA övertygad om att allt skulle gå snabbt och smidigt. Men icket. Inte sålde dom frimärken där inte! Fick ett tips om att kolla in Renmarkskiosken, men den var stängd. Vandrade vidare. Efter många turer hittade jag de små lapparna, och vi levde lyckliga i alla våra dagar! :)

Inga kommentarer: