söndag 5 oktober 2008

OKeii

Nu är det ju så att det är skola imorrn och jag sov nästan ingenting natten som var, så man kan ju fråga sig varför jag fortfarande är vaken. Sanningen är att ingen vet. Jag orkar faktiskt inte bry mig heller. Slutar kl 13.45 imorgon, efter det ska jag Eve och Emma på myrorna och SHOOPPAA!! Skojja.. Jag har inga pengar så jag får bara kika, men dom ska väl handla något antar jag. Kanske till sina lägenheter! Ja, jag är lite avundsjuk. Alltid då jag är i nån affär kollar jag på inredningsprylar, är så sjukligt sugen på att ha en egen lya.. Men snart blir det!
Jag är faktiskt aktivt arbets- och bostadssökande nu, inom inte alltför lång tid kommer livet! Och det är så välkommet :) Målet är att flytta under våren 2009, och det står jag fast vid.
Ska chilla vidare på mitt rum nu, får se om det blir nåt till litet inlägg senare.

Inga kommentarer: