lördag 11 oktober 2008

desolation row

Livet är ganska tråkigt, jävligt och fantastiskt..


Har ni tänkt på att kärlek har en fysisk plats på kroppen? Iallafall för mig.. Alla kanske inte har sin kärlek på samma ställe, men det vore rätt så ballt, erkänn! Då skulle man kunna sjukanmäla sig i skolan för att man har ont i kärleken, det vore bra, för man kan bli sjuk av kärlek.

Vart sitter din kärlek?


Idag ska jag först samla in pengar för KFUM till Världens barn, men bara en timme för sen måste jag hoppa på bussen och åka till en annan del av stan där jag har spelning. Har inte bestämt vad jag ska spela än.. Börjar bli dags nu! Anyways, efter det är jag relativt planlös om jag inte går på ett möte kl17 som jag borde gå på men är inte alls sugen.. Vill hellre äta muffins som jag bakade igår och sen kanske åka på fest eller något annat kul!




Det är mysigt att sova i hjärtlinne och mina mamelucktrosor som jag sydde i somras av en gammal gardin :)

Inga kommentarer: