tisdag 21 oktober 2008

skavsår

Jag har en sak att berätta.. Öppna mitt hjärta, tala ut, rensa min själ.
Det är lite pinsamt, väldigt underligt och faktiskt otroligt smärtsamt. Som ni minns, ifall ni läser min blogg dagligen (hhrrrm harkel), så skrev jag igår om hur mycket jag fryser mest hela tiden. Det här har inte gått över ännu, även idag har jag gått runt huttrande med gåshud hela dagen. Som säkert de flesta vet så händer något med bröstvårtorna när man fryser - jo, dom blir till små hårda knoppar. Små hårda knoppar som i ett par dagar gnuggas mot insidan av en spets-BH.. Dom blir tillslut irriterade. Det börjar göra ont. JAG HAR FÅTT SKAVSÅR PÅ MINA NIPPLES!
Phew, sådär, nu har jag fått det sagt. En sten har lyft från mitt hjärta och jag är en börda lättare. Känns det som att du som läsare fått något meningsfullt ut av det här inlägget? Kanske, kanske inte..
Men jag vill avsluta med en liten fras fylld av sanningens budskap:
Använd inte spets-BH i Norrland ifall du inte har för avsikt att göra något HETT!

1 kommentar:

Kata sa...

:( ojj ojj.. kanske du borde ha bättre BH-s eller grovare, tjockare t-shirts.:)