onsdag 22 oktober 2008

turn around

Jag är så jävla arg och besviken på mig själv.. Hade konsert i cafeterian idag och jag är så otroligt missnöjd :( Känner typ för att aldrig öppna käften och sjunga igen, på den nivån är det..
Aja, skulle aldrig kunna hålla mig borta från musik hursomhelst men får väl försöka att skona andra människor så gott det går >_< Nu sitter jag i mitt rum och har tänt på en rökelse och försöker varva ner, känns lite bättre nu än vad det gjorde tidigare.
Kul att jag fått så "mycket" kommentarer på senaste! Många för att vara jag iaf :) Om du läser min blogg får du gärna ge dig till känna ^^
På fredag åker jag till Stockholm! Ska bli superkul, även om jag inte har särskilt mycket pengar att shoppa för :) Ska mest hälsa på kompisar och det kommer bli grymt!
Juste, "opererades" i morse ju! Hehe tog bort ett födelsemärke, nu har jag stygn i armhålan. Känner mig cool :) Tur är det, att jag känner mig cool, för annars skulle jag nog inte stå ut med smärtan ;) Nu påminner den mig bara om hur cool jag är! Wihoo, jag har blivit opererad!

Inga kommentarer: