tisdag 14 oktober 2008

imorgon.. är det 6 månader sen

Jag är arg idag igen. Arg, arg, arg.
Du är inte lite fräck, du!!

Igår var väldigt bra dag iallafall, hade utvecklingssamtal sen var jag färdig på skolan. Då for jag och Eve och handlade lite spännande, busiga saker. Vi har en HEMLIS! Sen åkte vi till henne och fikade cupcakes som hon fick av mig i present, och drack kaffe såklart. På kvällen var jag på 18-årsfirande hos en kompis men kom tillbaka till Eve tidigt så vi kunde se lite South Park innan vi gick och la oss. Nu på morgonen har jag stressat ner lite plugg för att kunna lämna in något idag, borde gjort det igår.. Men ojdå, livet kom visst ivägen! :)
Nu blir det att platta håret och kleta lite i ansiktet sen ska jag knalla till skolan. Tisdagar är långa, jobbiga dagar men.. Vad gör det om hundra år? So long! <3

Inga kommentarer: